About

Η HelpJet.gr είναι μια νέα εταιρία που έχει σκοπό να παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης σε ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις. Δημιουργήθηκε από τον Κώστα και το Δημήτρη, το καλοκαίρι του 2006.

Εδώ σκοπεύουμε να γράφουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, τις ιδέες που κατεβάζουμε, αν και πως τις υλοποιούμε και με τι αποτελέσματα, καθώς και τα έξοδα (και γιατί όχι τα έσοδα) μιας τέτοιας περιπέτειας.

Στοιχεία HelpJet

12 Σχόλια Add your own

  • 1. Tassos  |  09/07/2008 στο 19:11

    Πάντως κατά τη γνώμη μου και πολύ δυστυχώς ξεφτιλίζετε το επάγγελμά μας με τις τιμές που χρεώνετε και κάνετε πάρα πολύ κακό στην αγορά! Είμαι συνάδελφος με 14 χρόνια στο χώρο Μηχανικός Η/Υ και Δικτύων, και πρώτη φορά βλέπω τέτοιο ξεπεσμό στην εκτίμηση της δουλειάς μας! Άκου εκεί 30 Euro την ώρα!!!! και μετά λέτε 7,5 άνα 15 λεπτά!! Μα καλά ρε παιδιά ΤΟΣΟ ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ;;; ΗΜΑΡΤΟΝ!! Ξέρετε πολύ καλά ΠΟΣΟ δύσκολη είναι αυτή η δουλειά και τη κοστολογείτε σαν άσχετοι!! Δηλαδή όταν θα πάτε να στήσετε ένα δίκτυο με 10-15 pc και Server 2003/2008 με RAID5 routers, remote access, firewalls ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ;;; ΚΑΤΑΛΑΒΑ…ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ όταν κάποιοι σαν και εσάς μας κάνετε όλους να μοιάζουμε με απλούς υδραυλικούς (οι οποίοι χρεώνουν ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!) και κατσαβιδάδες!! Τι να σας πω…είστε άξιοι της μοίρας σας…δεν πάτε να πουλήσετε κάνα κουλούρι λέω εγώ….

    Απάντηση
  • 2. Δημήτρης  |  09/07/2008 στο 19:21

    Αγαπητέ Τάσο,

    α) Προτείνεις ας πούμε να δημιουργήσουμε ένα «καρτέλ» «κατσαβιδάδων» το οποίο θα διατηρεί τις τιμές ψηλά; Όπως στο γάλα ας πούμε;

    β) Όντως θεωρείς ότι όσο πιο ακριβό είναι κάτι τόσο μεγαλύτερη αίγλη έχει;

    γ) Τέλος χαριτολογώντας: δύσκολη σου φαίνεται εσένα αυτή η δουλειά. Εμάς αυτά που γράφεις μας φαίνονται πανεύκολα. Για να θεωρήσουμε κάτι δύσκολο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον επικοινωνία με δορυφόρο.

    Τέλος αν θες διάβασε αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_market Ίσως μάθεις κάτι.

    Απάντηση
    • 3. Dαρβιν  |  25/02/2010 στο 10:22

      δεν ξερετε ουτε απο δορυφόρους, γιατι ειναι πιο απλο απο xDSL. η ελλειψη εμπειρίας εχει χαμηλες τιμές. Η εμπειρη εγκατάσταση ειναι ακριβή. Οι πελάτες ειναι άσχετοι – παντα – και με τετοιο επιπεδο υπηρεσιών, μας βρίζουν πάντα. Ποσες φορες εχω ακουσει ‘ηρθε ο κομπιουτερας, θα χαλασουν ολα παλι’ και μου περνει περίπου 12 μηνες να τους δωσω να καταλαβουν οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι. εκ του αποτελεσματος φυσικά. ειμαι ηλ.μηχ η/υ καθαρός, οχι τειτζης που μπηκα με 5 και εχω 25χρονια εμπειρία που χάρη σε κατι σαν και εσας δεν βρισκω σεβασμό πουθενά, εκτός και αν ο πελάτης με γνωρίσει. ευτυχως εχω πελατολόγιο πολύ πάνω απο δεκαετία. για καθε καινουργιο πελάτη ειναι γολγοθάς.

      Απάντηση
      • 4. Κώστας  |  25/02/2010 στο 22:47

        Αγαπητέ Δαρβίνε

        Στο θέμα έχει απαντήσει καιρό τώρα ο Δημήτρης, και δεν έχει νόημα να λέμε τα ίδια και τα ίδια. Αλλά έχω να κάνω μερικά σχόλια.

        Δεν ξέρω γιατί οι πελάτες σου πιστεύουν ότι με το που θα ξαναπάς κάπου θα χαλάσουν όλα και πάλι. Δεν νομίζω να μου έχει τύχει ποτέ. Έχω αντίθετα δει αρκετές φορές στον πελάτη το χαμόγελο και τη σιγουριά ότι όλα θα φτιάξουν.

        Επίσης πιστεύω ότι δεν είναι όλοι οι πελάτες άσχετοι. Κάποιοι σίγουρα ναι άλλα σίγουρα όχι όλοι. Αυτό όμως για το οποίο είμαι σίγουρος, είναι ότι δεν θα πρέπει να τους θεωρούμε όλους σαν τέτοιους, ειδικά επειδή είμαστε «καθαροί Η/Υ» που δεν γράψαμε ένα πενταράκι στις πανελλαδικές. Τυχαίνει να υπάρχουν και άλλοι στον κόσμο αυτό από το ίδιο τμήμα με εσένα, με πιστοποιήσεις, εμπειρία χρόνων. Απλά με διαφορετική αντίληψη.

        Ο σεβασμός κερδίζεται κάθε φορά και σε κάθε περιστατικό, δεν βρίσκεται ποτέ έτοιμος στο πιάτο επειδή νομίζουμε ότι ξέρουμε τα πάντα και μας χρωστούν όλοι.

        Φιλικά,
        Κώστας

  • 5. Tassos  |  09/07/2008 στο 21:14

    Αγαπητέ Δημήτρη,

    Α. Δεν μίλησα για κανένα «καρτέλ». Απλώς είπα ότι έχετε υπερβολικά χαμηλά τις τιμές για πράγματα που κοστολογούνται αρκετά παραπάνω, λόγω πολύ εξειδικευμένων γνώσεων που χρησιμοποιούνται κάθε φορά. Αν τώρα εσύ και οι υπόλοιποι δεν εκτιμάτε τις γνώσεις σας και θέλετε να τις πουλάτε τόσο φθηνά..τι να πω…

    Μετά μην απορούν κάποιοι νέοι γιατί δίνουν βασικό μισθό και «κάτι» παραπάνω στις περισσότερες εταιρείες Πληροφορικής…και μιλάω για τους νεοεισερχόμενους που τους λένε 750 και κάνουν και μια τούμπα από τη χαρά τους ενώ στην Γερμανία θα έπαιρναν 1200 τουλάχιστον για την ίδια ακριβώς δουλειά. Η μπάλα όμως παίρνει και τους έμπειρους που είναι δυστυχώς στο ίδιο καθεστώς με τους νέους. Λόγω αυτής της κατάστασης το γύρισα και εγώ στο ελευθέριο επάγγελμα, δεν έχουν όλοι όμως τα ίδια κότσια να το κάνουν.

    Β.Όχι. Σαν αίγλη εννοούσα να μην υποτιμάμε τις γνώσεις μας και να μην τις πουλάμε φθηνά και το ότι έχει χάσει το επάγγελμα αυτό τον αέρα με τον οποίο ξεκίνησε κάποτε. Μας βλέπουν ως τον τελευταίο τροχό της αμάξης και αφού έχεις δουλέψει σε εταιρεία και εσύ, θα ξέρεις ΜΑΛΛΟΝ (γιατί είσαι πιο πολύ Προγραμματιστής αν κατάλαβα καλά) ότι τους Τεχνικούς Η/Υ System Engineers Cisco+Microsoft τους βλέπουν σαν απλούς κατσαβιδάδες! Δεν ξέρω για τους προγραμματιστές αλλά μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα…

    Γ.Φίλε μου, χαριτολογώντας και εγώ με τη σειρά μου…επειδή δεν ξέρεις με ποιον μιλάς, τι έχει κάνει και τι έχει υλοποιήσει…χα.χα….καλύτερα να αφήσεις τις παιδαριώδεις ειρωνείες σου κατά μέρους και να εύχεσαι να περάσεις και εσύ στην ζωή σου εξετάσεις του τύπου που τυχαίνει να έχω ΗΔΗ περάσει όπως MCSE, MCSA, CCVP, CCNP, CCSP και να σταματήσεις να πουλάς τις γνώσεις σου σαν πασατέμπο γιατί κάνεις κακό σε όλη την αγορά….

    όσο για το άρθρο που μου στέλνεις…απ’ότι φαίνεται έχεις πάει στο ακριβώς αντίθετο άκρο από αυτό που λέει το άρθρο και…μάλλον θα πρέπει να το ξαναδιαβάσεις εσύ για να μάθεις πως τις σπουδές μας και τις γνώσεις μας πρέπει να τις κάνουμε απόσβεση και να μη τις πουλάμε στο τσάμπα!! λοιπόν μάααλλον εσύ είσαι αυτός που θα πρέπει να μάθει αυτό το «κάτι» και μέρος του κάτι είναι να πουλάμε λιγότερο έως καθόλου πνεύμα σε κόσμο που δεν γνωρίζουμε με τι καταγίνεται…
    Over and out.

    Απάντηση
  • 6. Δημήτρης  |  10/07/2008 στο 08:22

    Δε συμφωνώ με αυτά που λες,αλλά νομίζω ότι είπαμε τις απόψεις μας και μπορούμε να το «κλείσουμε» τώρα.

    Απάντηση
  • 7. Νίκος Γ.  |  10/07/2008 στο 11:42

    Δημήτρη θα συμφωνήσω και εγώ με τον Τάσο. Έχει δυνατά points και νομίζω ότι εκφράζει πάρα πολλούς!
    Ίσως πρέπει να αναθεωρήσετε κάποια πράγματα…

    Φιλικά
    Νίκος

    Απάντηση
  • 8. Δημήτρης  |  10/07/2008 στο 13:47

    Λίγο απίθανο να αλλάξουμε τιμές για να ικανοποιήσουμε τους ανταγωνιστές μας. Αν αλλάξουμε κάτι στις τιμές μας ή στον τρόπο που λειτουργούμε, θα είναι για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας ή για να επιτύχουμε τους στόχους μας.

    Από εκεί και πέρα, αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το blog μας από την αρχή, θα δείτε ότι το κομμάτι της αγοράς στο οποίο στοχεύουμε (οικιακοί χρήστες) δε θα πλήρωνε εύκολα παραπάνω λεφτά. Επίσης είναι κομμάτι της αγοράς στο οποίο συνήθως δε χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις.

    Απάντηση
  • 9. Ανδρέας  |  20/07/2008 στο 12:11

    Σιγά τις γνώσεις που χρειάζονται για να στήσεις ένα δίκτυο 10 υπολογιστών, εάν εσύ έχεις πάρει το ccnp καλά έκανες, αυτό όμως δεν σημαίνει πως αυτές οι γνώσεις χρειάζονται για να στήνεις δίκτυα 10-15 υπολογιστών, την ίδια δουλειά την κάνει εξίσου καλά και ένας απόφοιτος τεχνικού λυκείου χωρίς τα παραπάνω certifications, επίσης ο Τάσος μας έδειξε πως τελικά οι ελεύθεροι επαγγελματίες καταφέρνουν να έχουν ίδια τιμολόγια και να αποζυμούν τον κόσμο…..την δύσκολη δουλειά που την βλέπεις Τάσσο; εγώ όταν διάβαζα για το ccna μια χαρά περνούσα, εάν εξαιρέσεις την πολύ λεπτομέρεια που ζητάει η cisco, επίσης η δουλίτσα είναι πολύ light………….για εμένα το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι άτομα με γνώσεις όπως ο Τάσσος και τα παιδιά που απο ότι έχω διαβάσει έχουν βγάλει το ΕΜΠ και το ΕΚΠ θα έπρεπε να δουλεύουν σε άλλο τεχνικό επίπεδο.

    Απάντηση
  • 10. Άκης  |  17/08/2008 στο 20:43

    Δε νομίζω ότι η εταιρία του Δημήτρη έχει χαμηλές τιμές στην κοστολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρει. Ουτε και υψηλές όμως. Νομίζω πως για το κοινό-πελατεία στην οποία απευθύνεται η εταιρία του είναι πολύ λογικά τα ποσά και δίνουν ένα καλό κέρδος στο Δημήτρη και τους συνεργάτες του, μια και σίγουρα η ζήτηση είναι μεγάλη για τέτοιου είδους υπηρεσίες.

    Εχω στα σκαριά αντίστοιχου αντικειμένου επιχείρηση στη Β. Ελλάδα με 2-3 συνεργάτες και θα κινηθώ στο ίδιο ύφος τιμών/υπηρεσιών.

    Απάντηση
  • 11. Jim  |  05/03/2010 στο 00:53

    Oι τιμες πιστευω ειναι λογικες για οικιακους χρηστες και σιγουρα δε θελει χρονια για να μαθεις να κανεις αυτα τα πραγματα οποτε και δεν μπορεις να χρεωσεις τοσο ακριβα.
    Αντιθετως, για να μπορεις να κανεις αυτα που ανεφερε ο Tassos θελει χρονια εξασκηση και αρκετο διαβασμα οποτε και εκει πρεπει να χρεωσεις και αναλογα δηλαδη οχι 30 ευρω την ωρα.Εγω για να στησω server με domain controller ζηταω 300 ευρω.
    Δημητρη δεν πιστευω οτι σοβαρολογουσες οταν ελεγες οτι τα εχεις για πλακα αυτα.Μην τρελαθουμε κιολας…
    Φιλικα.
    Jim – MCSA,MCP,MCTS,CCENT,NETWORK+,A+,SECURITY+

    Απάντηση
  • 12. Δημήτρης  |  05/03/2010 στο 01:00

    «Δημητρη δεν πιστευω οτι σοβαρολογουσες οταν ελεγες οτι τα εχεις για πλακα αυτα.Μην τρελαθουμε κιολας…»

    Ναι, πλάκα έκανα αλλά κανείς δεν την εκτίμησε ;-)

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Αρέσει σε %d bloggers: