Google AdWords

15/12/2006 at 20:24 4 Σχόλια

Google AdΠριν ένα μήνα ενεργοποιήσαμε την διαφημιστική καμπάνια στο Google. Τα Google AdWords περιληπτικά δουλεύουν ως εξής:

Διαλέγεις μερικά σχετικά με το αντικείμενό σου keywords και η διαφήμισή σου εμφανίζεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για αυτά τα keywords. Επίσης η διαφήμισή εμφανίζεται (αν θες) και στο content network, δηλαδή σε sites που έχουν δείχνουν διαφημίσεις του Google (AdSense).

Εμείς δημιουργήσαμε περίπου 80 keywords, τα οποία έφτασαν τα 270 μετά την δημιουργία όλων των συνδυασμών τονισμένων και μη λέξεων. Αυτό γιατί δυστυχώς παρόλο που το Google στις αναζητήσεις αγνοεί τους τόνους, στα keywords δε το κάνει (δηλαδή άλλο είναι το «ιός» και άλλο το «ιος»). Φυσικά τους συνδυασμούς τους δημιουργήσαμε με ένα script.

Στοχεύσαμε μόνο επισκέπτες από Ελλάδα και τέλος φτιάξαμε 2 παραλλαγές της διαφήμισης. Το Google εμφανίζει εναλλάξ τις παραλλαγές. Αυτό θα βοηθήσει μελλοντικά ώστε να βελτιώσουμε το κείμενο της διαφήμισης, κρατώντας πάντα την πιο αποδοτική διαφήμιση και τροποποιώντας την άλλη.

Διαλέξαμε ένα χαμηλό ημερήσιο budget (1 euro) και ορίσαμε το μέγιστο κόστος κάθε κλικ (MaxCPC) στο ελάχιστο δυνατό (0.01 euro). Θεωρητικά το MaxCPC επηρεάζει τη θέση της διαφήμισης. Επειδή όμως για τα δικά μας keywords υπάρχουν ελάχιστες διαφημίσεις δε μας απασχολεί το θέμα της θέσης.

Από εκεί και πέρα άρχισε η… μαγεία του Google. Το Google εμφανίζει τις διαφημίσεις όπου θεωρεί σωστό ενώ συνεχώς απενεργοποιεί διάφορα keywords ζητώντας μεγαλύτερο MaxCPC για να τα ενεργοποιήσει και πάλι. Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι οι διαφημίσεις μας δεν είναι «optimized», ότι κι αν σημαίνει αυτό. Η πραγματικότητα φαντάζομαι είναι ότι για 0.01 euro ανά κλικ δεν έχει νόημα για το Google, έτσι σε αναγκάζουν να πληρώνεις 0.05-0.2 euro ανά κλικ.

Τα στατιστικά του 1ου μήνα λοιπόν:
Συνολικές εμφανίσεις: 64248
Κλικ: 95
Συνολικό κόστος: 13.48 euro
Παρεμπιπτόντως 47064 εμφανίσεις και 33 κλικ ήταν από το content network. Προφανώς το search network τα πήγε πολύ καλύτερα (62 κλικ σε 17000 εμφανίσεις).

Τώρα για το 2ο μήνα αφήσαμε το Google να κάνει ότι καταλαβαίνει. Ορίσαμε MaxCPC=0.5 euro (το μισό από το ημερήσιο budget μας) και θεωρητικά το Google θα φροντίσει να χρησιμοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τα λεφτά μας. Για να δούμε…

Επόμενη ενημέρωση σε ένα μήνα!

Δημήτρης

Advertisements

Entry filed under: Εταιρία, Ιδέα.

www.cebil.gr Δωρεάν ασύρματο δίκτυο (wi-fi) στο Μαρούσι

4 Σχόλια Add your own

  • 1. -as  |  21/12/2006 στο 18:04

    Εγώ σας βρήκα πάντως μέσω γκουγκλ. Όταν βγαίνουν ελληνικοί χαρακτήρες ελκύουν το μάτι. Μου άρεσε και το σάιτ και οι υπηρεσίες. Καλή συνέχεια

    Απάντηση
  • 2. helpjet  |  21/12/2006 στο 19:02

    Πολύ καλό αυτό!

    Να σου πω, εννοείς ότι έχουμε έρθει και σε έχουμε εξυπηρετήσει κιόλας; Αν ναι ποιος είσαι και γιατί δε μας το είπες;! Θα χαιρόμασταν ;-)

    Αν δε θες να πεις εδώ ποιος είσαι στείλε mail στο info ατ helpjet τελεία gr!

    Δ.

    Απάντηση
  • 3. Costas Mantziaris  |  24/12/2006 στο 17:07

    Δημήτρη Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!

    Έχω την εντύπωση οτι ξεκίνηες το Adwords με αρκετά keywords τα οποία είναι πολύ γενικά άρα και μη στοχευμένα. Αυτό πιθανόν εξηγεί τον μεγάλο αριθμό impressions και το πολύ χαμηλό CTR.

    Θα πρότεινα καταρχήν να κάνεις μια καλύτερη επιλογή keywords επιλέγοντας όσο γίνεται πιο συγκεκριμένα και στοχευμένα keywords με βάση το τι επισκέπτες θέλεις να προσεγγίσεις. Επιπλέον προσπάθεις να επιλέξεις τα websites στα οποία θα εμφανίζεται η διαφήμιση σου στο content network.

    Θυμήσου οτι σημασία δεν έχουν τα πολλά impressions αλλά ένα καλό CTR (click through rate). Όσο καλύτερο CTR τόσο πιο εύκολα θα μπορείς να χαμηλώσεις και το CPC σου. Εννοείται βέβαια οτι με 0,01 δεν μπορείς να ξεκινήσεις… Ίσως όμως με συνεχή βελτιστοποίηση να φτάσεις κάποια στιγμή σε αρκετά χαμηλό CPC.

    Τέλος, για να μη σε πρήζω Χριστουγεννιάτικα :-) , θα σε συμβούλευα να μην βάλεις το MaxCPC στο 0,5. Ξεκίνα κάπου στο 0,1 – 0,15 (ανάλογα και τον ανταγωνισμό) και δες πως εξελίσεται η καμπάνια σου. Με 0,5 είναι σίγουρο οτι θα πληρώνεις περισσότερο από όσο πρέπει…

    Απάντηση
  • 4. helpjet  |  24/12/2006 στο 21:00

    «Έχω την εντύπωση οτι ξεκίνηες το Adwords με αρκετά keywords τα οποία είναι πολύ γενικά άρα και μη στοχευμένα […] στοχευμένα keywords με βάση το τι επισκέπτες θέλεις να προσεγγίσεις.»

    Χεχε, θέλω να προσεγγίσω άτομα με πρόβλημα στον υπολογιστή τους. Οπότε έχω keywords όπως «εγκατάσταση δικτύου», «αφαίρεση ιού», «ρυθμίσεις email» κλπ. Όντως έχω και μερικά γενικά όπως adsl, email έτσι για δοκιμή. Πάντως το CTR στο search network δεν είναι χάλια, στο content network είναι πολύ χειρότερο.

    «Επιπλέον προσπάθεις να επιλέξεις τα websites στα οποία θα εμφανίζεται η διαφήμιση σου στο content network.»

    Δεν ήξερα ότι γίνεται αυτό. Νόμιζα ότι μόνο να κόψω κάποια μπορούσα… θα το κοιτάξω.

    «Τέλος, για να μη σε πρήζω Χριστουγεννιάτικα :-)»

    Ίσα ίσα που δίνεις και free advice!

    «θα σε συμβούλευα να μην βάλεις το MaxCPC στο 0,5»

    Oh yes, το έκανα ήδη 0,3 και ίσως το μειώσω κι άλλο.

    Thanks!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Προφίλ

Η HelpJet είναι μια νέα εταιρία που έχει σκοπό να παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης σε ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις. Περισσότερα...

Feeds

Δημοφιλή άρθρα


Αρέσει σε %d bloggers: