Γιατί τεχνική υποστήριξη;

03/09/2006 at 19:09 Σχολιάστε

Κατ’ αρχήν ας ξεκαθαρίσω τι έχουμε σκοπό να κάνουμε και τι εννοούμε τεχνική υποστήριξη.

Για πελάτες μας ενδιαφέρουν οι πολύ μικρές επιχειρήσεις (π.χ. ένα λογιστικό γραφείο), οι ελεύθεροι επαγγελματίες (π.χ. ένας πολιτικός μηχανικός) και οι ιδιώτες. Σε πρώτη φάση δε μας ενδιαφέρουν μεγαλύτερες εταιρίες. Επίσης δεν έχουμε σκοπό να κυνηγήσουμε συμβόλαια συντήρησης (που συνήθως προτιμούν οι μεγαλύτερες εταιρίες). Αντιθέτως, στόχος είναι να δουλεύουμε κάθε περιστατικό με την ώρα.

Η φωτογραφία είναι του Eric HavirΟι υπηρεσίες που θα παρέχουμε (αρχικά τουλάχιστον) είναι οι αναμενόμενες: αφαίρεση ιών, βλάβες, αναβαθμίσεις, σύνδεση με internet, δίκτυα κλπ (υπάρχουν αναλυτικά στο site). Επίτηδες δεν βάλαμε ότι μας κατεβαίνει στο μυαλό, καθώς θέλουμε να εστιάσουμε αρχικά σε ένα πράγμα (τεχνική υποστήριξη) και αφού «στρώσει» να επεκταθούμε. Μάλιστα δεν βάλαμε και υπηρεσίες στις οποίες έχουμε καλή γνώση και εμπειρία π.χ. προγραμματισμό.

Ένα εύλογο ερώτημα είναι το γιατί θεωρούμε ότι η τεχνική υποστήριξη υπολογιστών έχει… ψωμί. Φυσικά δεν είμαστε οι πρώτοι που θα κάνουμε αυτή τη δουλειά, ούτε οι τελευταίοι.

Ας ξεκινήσουμε από το ότι σε γενικές γραμμές ο ανταγωνισμός σε ένα χώρο είναι μάλλον καλό, παρά κακό πράγμα. Δείχνει ότι υπάρχει ζήτηση και άρα η συγκεκριμένη αγορά μπορεί να στηρίξει επαγγελματικές προσπάθειες.

Ταυτόχρονα δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο χώρο κάποιο μεγάλο «μονοπώλιο». Αντιθέτως υπάρχουν αρκετές μικρές εταιρίες, πολλοί ελ. επαγγελματίες και πάρα πολλοί μαθητές, φοιτητές, ανίψια, γνωστοί κλπ, που επιστρατεύονται σε ώρα ανάγκης από φίλους και συγγενείς. Όχι ότι αν υπάρχουν «μεγάλοι» στο παιχνίδι τα πράγματα είναι αδύνατα, αλλά είναι μάλλον πιο δύσκολα (π.χ. ένα κατάστημα πώλησης υπολογιστών έχει φοβερό ανταγωνισμό από Πλαίσιο, Multirama και λοιπές αλυσίδες).

Η ζήτηση για τέτοιες υπηρεσίες θα συνεχίσει να αυξάνει. Οι υπολογιστές δεν έχουν ακόμα διεισδύσει στην Ελλάδα στα νούμερα του εξωτερικού. Λογικά αυτό θα συμβεί στα επόμενα χρόνια, καθώς τα νέα παιδιά έχουν σίγουρα υπολογιστή.

Η φωτογραφία είναι του Bill BertramΤέλος υπάρχει και το μεράκι μας. Οι υπολογιστές είναι το χόμπι μας από την εποχή του Spectrum, δουλεύουμε στο χώρο περίπου 10 χρόνια ο καθένας και τώρα έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε κάτι δικό μας, παντρεύοντας τον επαγγελματισμό που έχουμε αποκτήσει μετά από τόσα χρόνια δουλειάς με κάτι που μας αρέσει.

Δημήτρης

Advertisements

Entry filed under: Εταιρία.

Το ξεκίνημα Φυλλάδια

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Προφίλ

Η HelpJet είναι μια νέα εταιρία που έχει σκοπό να παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης σε ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις. Περισσότερα...

Feeds

Δημοφιλή άρθρα


Αρέσει σε %d bloggers: